今次慘喇! 我已經連續四日喉嚨痛啦!尋日開始流鼻水,頭先探熱仲有少少燒呀!36.9 ~ 37.1 !好驚呀! 會唔會係豬流感架><?! 坐我隔黎個同學發燒發到37.5呀!驚驚! 希望只係普通流感啦=.= 講樣野比大家知,我學校已經有人確診左係豬流感,而且唔只一個,f.2都有呀!喊!