今日......都唔知點講好
尋日十個人冇番,
結果今日有十三個冇番!
每班都有大約十個人病左...
睇黎大家都好病喎= =
頭先我以班會主席身份係INTRANET SEND左封電郵
叫佢地小心D,同埋一定要戴口罩番學,
好似好偉大錦......(被踢飛!)
今日知道左,F.2再有一人確診人類豬流感
而F.1就有兩個~
好彩我冇!
上數學堂果陣,悶到嘔電,結果我瀑左係道「閉目養神」
結果冇耐比人罰企!
好彩哩個阿sir係D得把口既人,
企左唔夠五分鐘就比我坐番低,哈哈。
搭緊小巴番屋企既途中,
因為好無聊,所以拎部電話出黎,
上去NM壇睇下有冇新野~
點知比我見到個用戶組變左......
係咩暫時唔講,大家留意住我個BLOG就會知架喇~
之前話會影新屋比大家睇,
結果計劃無疾而終......
本來計劃只會放上FACEBOOK,
不過依家決定改變計劃,
只會係BLOG道比大家睇!
今日就送上第一擊!

- 大廳的一少部分加露台一少部分
- 飯廳一小部分
計劃緊十月頭或者十月中去海洋公園哈囉喂,
如果想一齊去既,話聲比我聽!
本活動並不接受網友申請...
|