岩岩過左中秋節...好唔好玩呀?
前日同左阿媽果邊d親戚食飯,送上初生表妹加洪表弟既相先!

仍然係超級可愛型-_____-!
而尋日,阿爸果邊d親戚黎左我屋企...
成人女子組當然係道不停打牌
而成日男子組就係道煲碟
少年組當然係打機,呵呵!
夜晚就係屋企一齊打邊爐
去到十一點幾,我到我表哥同埋少年組一齊落左一個冇燈既公園道玩
玩數字球、何媽之類~
12點幾番上屋企
一點幾又落去第二個冇燈既公園- -"
玩左一陣,就玩左個探險-口-!
行晒成個寶馬山!
都幾驚= =
因為條街得我地幾個人
車又唔多...
>.<!
仲要行條陰深樓梯
我表妹驚到話唔想行= =
哈哈!
就係錦,中秋幾開心地度過左~
|