今日係swimming gala初賽(下稱sg)
本來都打算參加既...
不過因為我交張通告,
又唔係話勁想參加,
所以就索性坐係度,
做啦啦隊算!
不過,
做啦啦隊係一件既無聊,又無謂既事!
不停哎,不過又唔係有效...
為,都係為左個啦啦隊比賽,哎!
今年d幹事仲廢到貼地=.=!
黎黎去去都淨係係度哎果幾句,
d bom bom棒又廢!
簡直就係唔做好過做!
又帶唔到d士氣出黎,
上年好好多~~~
之後一點鐘,
本來要番屋企學琴
不過打唔到比個老師
所以就索性同fd去食飯吧!
由victora park行去銅鑼灣廣場
救命!
勁遠的說!
食完吉吉家,
就坐小巴番屋企~
一陣仲要溫epa=.=
聽日quiz!
又要做補習d數
好煩>.<!
|