話咁快又要考試啦,哭! 希望成積唔好太差T.T
已經好耐冇上黎啦! 去完旅行番黎就要溫書, 又要趕稿,真係好忙! 結果遲左好多日先出,好失敗!
係道先祝大家新年快樂 2009年過得都幾好, 唔知道2010點呢?
不過我依家個喉嚨痛緊, 都唔知係咪學校有人病! 搞到我無拿拿又病埋一份! 放假果陣都冇事,番完一日學就即刻黎料! 搞錯 -口-!
聽日考電腦同中文閱讀 都唔係太要溫,後日就係數學1同2 都係唔洗點溫 不過要溫既全部係晒下個星期! 有得溫耐D,好開心! 哈哈!
講住咁多,得閒再番黎