終於考完試啦!yahoo! 好開心!放下心頭大石錦^^ 終於可以成日打機啦! yahoo!
今日兩張paper都唔係好難 我冇麥溫過都識做,哈哈! 都話兩份paper都係無聊野黎架啦! 聽日就有禮物收啦!dr.hell,我黎啦! 聽日仲有得唱k,簡直係發瘋狂玩既一日~ yahoo!
下星期一通識要去屏山文物徑 真係冇野搵野黎做 派完卷梗係番屋企報喜架啦! 仲去麥鬼無聊徑, 無聊無聊無聊! 仲要去到5點半,咁鬼死晏! 冇左成日,簡直想死!