今日朝早8點9就起左身
原本約左個離家出走既左輪食早餐
點知今朝搵極都搵唔到佢
唯有自己去食麥記
點知食完先係9點9左右
約左池仔10點半地鐵站等
唯有係附件遊蕩= =!
成個天后比我行晒!
好辛苦到左10點半
去地鐵站等左一陣,終於見到池仔
不過唔係好明點解佢要出閘= =
結果要比錢xD
多謝佢送左今年我第一份生日禮物

好可愛呢^^! 最鐘意佢後面造番dr.hell本身條拉鍊,好搞笑xD
跟住同肥宗去左食飯
hea多一陣就去左唱k
2個鐘我唱左9成= =
佢凈係係道點歌 囧
不過都好開心^~^!
黎緊星期日生日,唔知道會去邊道食飯呢@@?
阿爸竟然玩驚喜= =
希望唔好有驚無喜...
|