哩幾日真係忙到死... 本來以為哩幾日可以留係屋企,點知連續咁多日都要去親戚度 搞到本來定好既時間全部亂晒! TM!又有幾條友唔交稿,唯有由舊職員頂上 版又未排晒>.<! 聽日睇黎要趕工啦!岩岩都趕完幾個版,係親戚屋企仲用佢部電腦打稿 V____V"
忙,非請勿擾 o__o"