又到左一年一度既open day 今年仍然有野要負責 好野喔>w< 可以走堂(<-the point!)
岩岩先博殺完 狂print野架呢@.@" 就黎冇墨>0<! 今個星期都會好忙... 所以應該唔會點上msn @.@" 稿都可以唔夠時間打><" 慘lu~
期待她的來臨....
星期五11點-7點 星期六10點-6點 Queen's College 期待你的來臨^^ see u at the hall