一連兩日既open day終於完滿結束~
果然真係忙得好緊要既一個星期@.@ 得一日半係上過堂
之後三日半係完全準備open day, 零上堂 正!
今年自己明顯冇上年咁力, 唔知點解呢@.@
記得上年係講到喉嚨痛......
竟然唔記得影相-3-
唯有去d fd既fb睇吧囧
哩幾日都好少on msn
依家12點半, 先得閒on......
尋日open day之後
同左幾個fd去食晚飯
竟然由學校行去times square
之後仲係食delifrence bistro
一個係中央圖書館既delifrence
一樣既野食, 兩倍既價錢, 當時有衝動想走囧
今日晏晝終於去左剪頭髮
感覺好似好耐冇剪錦-.-
依家感覺爽好多
不過今次冇咩剪前面pet蔭
不過個髮型師教左我set個有少少唔同既前蔭, 效果都唔錯^0^
我個頭像可以見到, fb有幅大d既...
頭先睇大結局
不過服既唔係大結局既內容
而係佢播既時間
無線真係精
將大結局放係亞視做金像獎既時間
錦大家會揀睇咩呢
屋企人一致決定睇大結局- -
無線得逞-v-
哩幾日有相放, 不過聽日先啦
聽日放假噢>v<!
|