聽日又要test喇哭! 又要取消補習... 今個月已經取消左好多堂-3- 好驚呀!唔知道係邊個出呢... 如果係肥葉就好啦@v@ 咁會好容易>w<
聽日仲會發射水火箭 講真我冇點參與過- - 哈哈! 冇咩興趣參與-.-
放學果陣見到open day個家長評判bitch! 有衝動過去打佢囧 佢實在太令人討厭!