尋日upload左m4a檔名既自編「給自己的信」
唔該晒marco幫我轉檔, 依家比埋個mp3檔名大家
大多數播放器都播到架^^
>按我下載<(30天後自動刪檔)
話說今日放水火箭
8點5左輪都未番, 仲以為佢唔番><"
好彩8點半都番左黎
小息之後就放喔~~~
第一次竟然bum氣果陣自己無拿拿發射左囧結果得4分/10分
第二次就開始好緊張>0<!
結果好成功錦飛到好高@v@! 不過因為個火箭岩岩飛左係d樹後面
搞到阿sir見唔到個降落傘打開, 扣左1分
不過最後都有9分/10分喔^~^
(冇做野考試都自動有9分! 支持!)
放學test
結果mc有幾條唔識
long que最後一條6分既唔識
t.t
|