今日朝早9點幾就起左身, 睇左一個鐘電視
就落街同阿cal, rayson同ambrose食lunch
唔記得左今日係5•1紅日, 結果去左新釗記
食餐蛋通粉囧
之後就上左黎屋企夾歌
開頭就超級唔夾囉-.-大家完全get唔到d拍子係點
人地彈緊第二個bar, 另一個又已經去到第五個bar錦囧
唯有逐個逐個人去執番好d拍子先
搞左勁耐先搞掂
最後總算夾同成首歌
5點幾, 同左阿爸阿媽細佬去睇iron man2
同預期差唔多, 預左冇第一集咁好睇
但總算唔滿, 而且特技都好靚!
男主角做得好幽默>w<呵呵~!
我鐘意!
話咁快已經五月
考試將至, 又係溫書期!
唔想-0-
|