
我張床, 家中最愛的角落, 尤其在被叫醒時-,___-
睇睇個鐘,
已經係12點16分(打哩句的時侯
還不睡......
這是星期五的專利!
請別奪走><
岩岩趕起左學校project
講稿同ppt都完成了!
真煩呢- -
成日都要present
煩唔煩架- -?!
話說琴日中文試oral exam
做應否比學生自出自入satff rm
眾目睽睽下, 我選擇了不應
結果好像成為全場唯一一個不應的
最後被人攻擊-,__-
幸好第一次發言講左好幾個pt
之後又有人比我駁番
最後都叫做做得唔錯錦完結左
當然比老師讚囉~呵呵!
不過總覺得正式考的時侯
表現會唔好-3-(這是上學期的經驗- -
已經20分喔>u<
下星期一要背默囉- -
唔想背默呀!!!
岩岩果次冇左成句囧
得75分-口-
不過我依家仲未背~口~
聽日仲要練present + 接阿媽機(sad!
希望有時間背啦!!!
要背成兩段呀囧
趕完project的亂抬

只要mouse置身事外, 變了最安靜的一個......
還是很喜歡星期五與星期六
太爽了!
可以夜訓, 哈哈!
23分喔>u<
|