
係時代廣場見到....toy story入面個綠色三眼怪, 著左spider man衫 - 好gag XD!
終於考完試
終於考完試啦
終於考完試啦, yoho
終於考完試啦, yoho, 好野!
終於考完試啦, yoho, 好野! 好開心呀!
終於考完試, 實在太開心啦>w<!
暑假黎到啦! 實在太好啦TvT!
不過原來咁快F2就完喇-__-
時間過得超級超級快囉-.-
仲記得上年9月1號既時侯, 知道老廖做班主任簡直想喊
當然黎到哩一刻, 仍然想為哩件事喊
太唔好彩(有把細聲話比我聽下年都係佢做><!
聽日要入STANLEY
好遠呀-.-
聽日應該會玩到忘左型XD!
後日就派maths啦
死得啦-.- maths1實fail梗-.-
希望總分合格-.-
唔係我就死得啦-.-(><
中史又係後日派-.-
點解全部都要逼晒一齊架\口/
一定要平安度過呀><!
好驚好驚嗯嗯!
|