21, 12  2010


2010-12-21 開心
2010-12-21 08:52 PM
分類: 綜合

 

話咁快又到聖誕lu~ 好鐘意既一個節日...
而且已經連續兩年(或更多-.-)唔系香港過聖誕, 真期待>w<!

話說學校x'mas party, 班會即場整左成碟沙律
點知成碟野食左三分一都冇-_-" 真係多得翁碩城唔少~
係都要我地整沙律囧!

今日x'mas party完左之後, 本來係去唱k
不過即興地去左睇harry potter xD
都幾好睇, 同預期差唔多, 特技更加唔洗講...
做慣做熟, 唔差得去變... 期待下一集終極結局^^
不過我覺得哈利仔今集樣衰左囧

話說因為唔夠時間食lunch
所以我同rayson係kfc買野, 之後偷運入ua食 xD!
要知道戲院唔可以帶野食...

睇完harry potter就當然去番唱k~
睇戲唱k直落! 爽!

番到屋企冇幾耐, 出完TRIP既老母回歸
第一樣做既野:鬧工人~
鬧佢開洗衣機洗太少衫, 晒野...~
先唔好理工人岩定唔岩, 如果我係工人, 日日比我老母係咁鬧
我都同佢反面^^ 所以頭先老母鬧鬧下, 我工人鬧番我老母xD
將近10年既冤氣一次過爆發>w<! 因為之前老母話要炒佢, 所以個工人真係執野@w@! 精彩!!
老母見狀, 當然知唔妥, 所以繼續鬧, 不過表面係鬧, 暗地裡其實補緊鑊 <-老母懦了...xD
錦工人就係梗係唔走啦~ 話晒老母出面留佢喎^w^
要知道我工人最重要既工作係煮飯, 如果佢依家真係走左, 今晚應該要叫外賣~~
而且, 老母煮既話, 應該比今朝果碟係老師台做既沙律更加容易中毒@@!

好彩哩個時侯阿爸又提早左出完trip番黎, 當然做和事佬啦~
依家火氣漸消, 不過老母都應該要反醒下, 咪乜都鬧一餐
鬧佢唔緊要, 咪煩到我 + 唔影響我就ok喇^^

話說睇中左sont tx9好耐, 稔住等佢跌下價~
點知哩排百老匯仲賣緊接近3000蚊@@"
完全買唔起-.- 拎晒d錢都買唔起-_-
或者等1月淡季再睇下吧.., 
再唔係等過完新年, 有利是錢 + 淡季去買~!
一定要買!! 期待左好耐!






訪客留言 (返回 marting 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 精明
性別: 男
國家: 香港
 
網名精明,英文名Martin。寫得一手好字,也愛文字。還喜歡美術,特別平面設計。還有拍照,也十好愛好。志願當個老師,或者一個平面設計員。閒時會彈彈琴,作過曲。擁有一本網上雜誌,自己當社長。最希望能夠享受每一刻。
MORE...  
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
» 最新日誌
2011-08-05
2011-07-12
2011-06-12
2011-05-20
2011-04-17
» 日誌分類
全部 (179)
內心精靈【自創故事】 (3)
生活點滴 (50)
自我反思 (15)
綜合 (69)
網絡世界 (12)
學校生活 (27)
未分類 (3)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 我的好友
» 我的連結
Trend Magazine!
潮流少年
RSS Feed