-27/11- 去左錄音,點知正式個時有人係度彈鋼琴 搞到要上天台錄...倒垃圾聲人聲齊哂...重要係岩岩好到我個位 之後聽返無人認得出係我吧聲-v- 錄完同人hea左陣返屋企 諗住買盒雪條孝敬阿媽...點知無帶鎖匙 傻奸奸地係屋企門口食住手機上網等...比隔離屋見到 7了 等左四十分鍾阿媽先返...但雪條出奇地完全唔溶(乾冰雪條!?)
那些笑容像是填滿了驅殼
卻彌補不了殘缺的靈魂
恰似快樂卻更是絕望的循環
當玩笑過後又有誰能看得見
在不認真外表下那顆破碎的心? 也許只是死去的活着