-19/12-
補習遲左先見老友慢慢拎住MH3邊打邊行過泥.....真係吹佢唔脹= =
今日見返小學同學,原來大家都係無咩點變過
比人話我串........唔拎錢出泥點報補習 囧
趕到去.......又係成班MH3......男仔真無聊(雖然我都係男既-V-)
結果一次就當得......唔敢想像聽日上到台會點
好多功課要做-V-
真係唔明點解要咁樣對待同樣愛自己既人
絕情至此..........真係連朋友都無得做?
灑脫離場留比對方三年唔開心.......又真係過到自己個關咩?
可能我真係太幼稚,唔明白你咁既用意
但點解咁多人最後都係要選擇逃避而唔去面對?
我唔明......真係唔明........
|