-21/12- 凌晨四點左右先乖乖地上床訓......結果7點起左身呆坐 連飲水同食早餐都唔記得左-V- 返到學校比肥魚話殘左激多 囧 都係早D訓好. 上網聽膠歌應該只係得我地班做得出 之後直接去左I ONE....... 話要連位又比散位,話調返又爆粗話唔比 結果去左舞雷公咁遠一支公自己玩Orz 到最後走個時,我唔火反而有人火過我....咩世界!? 又破產了......... 睇返相原來真係殘殘地-V-