咳,咳,咳...
今年平安夜第一次做獨男Orz
朝早起身聽左三次毒男.....感覺太毒即刻stop左佢
病病地去補第一次既英文......補完感覺膠花真係廢既~
坐左三粒鍾出到門口明明應該唔涷都係咁震......病了
比個大姐點泥點去,玩死- v -''
夜晚吸唔到氣 囧!!!
搞到夜晚出唔到去Orz
自己切碎薑沖熱水飲.....又真係好d bor~
聖誕日......病得更勁了.
唔想食藥,今次認真煲薑茶飲泥驅寒(中醫始終溫和過西藥)
煲左成粒鍾......點知最後飲左半碗就頂唔順...too spicy!
咳唔停-v-
|