第一次去溜冰 d鞋整到我勁痛............ 又唔識溜 就係咁企 之後小強教我溜冰 只係識左小小 真係好多謝佢 唔係佢 我可能企成日 但係我地溜到5點幾 一粒飯就叫我地走 去慶祝生日 但係我地唔想咁快走 因為岩岩先開始識溜 佢就叫我走 = = 好無奈囉 之後溜左一陣就走左啦 我地就去左足球場慶祝....................無啦啦慶祝果陣 d踢波既人黎左 搞到我地又要走 就去左乒乓球到慶祝 之後我地倒晒d野 用黎玩 ..................... 超好玩 啊bee比我玩到死死下 哈哈
|