我地分左手啦 果陣一開始係我衰先 我點解會中意你 可能覺得你好囉 之後我慢慢發覺佢成日都發脾氣 唔知點好 之後個個d fd都話佢囉 有次我地搭車果陣 我地有個fd叫豆腐 佢同我地一齊搭既.... 但係佢無啦啦打比我 搞到我條仔好嬲 話傾完先搵我 之後我就慢慢唔中意佢 到左依加我地分左手啦