今日有功課做,but幾淺,English都係
今日我正式上中學,但係就好累.../(-_-)\,so中學好似地獄
今日好倒楣,我放學時好倒楣.我要原本12點放,但我班卻要1點放...最倒楣係放學時D小巴有十幾部滿左又下雨呀!!
P.S.我買左新電腦