|
2010 年 6 月 6 日 星期日  |
|
《●○●○●》  |
分類: 個人日記。 |
|
2010-6-9 自从with 一群癲婆一起friend佐之後。學校生活總是過得勁快... ^0^ 又好玩喔。:-O 今日系最後一次食午膳啦。所有既老師到佐form3可能全部換佐.. : [ (系唔系有dd唔捨得???) 可能有d同學會留班。亦又可能會有新同學加入。 好財現在form2咋。如果系form3既話就系傷心既離別日啦!!!  而且聽日就要開始exam啦。今年終極考試. -&......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2010-06-06 11:31 PM [ 訪客留言(45) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 49 | »
|
|