今日早上7:12分起左身之後同我朋友一齊去食早餐,食完去返工.今日好累.我同個朋友入左去公司廚房幫同事.入完去之後經理叫我地12:00出返去收銀.今日真係好慘呀!
佢今日打過電話比我,佢同我講佢有喊,因為我SEND訊息比佢同佢講我喊住SEND比你,佢今日同我講佢同我一齊喊,我心唸點解一直喜歡我.
點解佢喜歡我呀.我都唔知自己有咩好.但係我有陣時SEND訊息比佢同佢講分手,但係佢會喊,我都唔知點解佢會喊,點解一定喜歡我.