| 2009 年 4 月 28 日 星期二 |
痴線ga!!!!!
geog都有Project???
LE Project總嫌少?!
總加埋geogProject。。。
總要用英國老鼠(English)做?!
想死人啊。。。
5月11號就要交啦!!!!!
比LE Project總死。。。
總要同LE Project差5多一樣...
寫1000--1200字啊。。。
去死啦佢。。。
邊個肯同我同陳曉琳一組啊?!
哈哈,我要招募人才!!!
嘻嘻。。。
886
Geog Project 想參埋我,
Please聯絡我。。。
嘻嘻。。。
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| |