點解我做咁多野都係徒勞..
點解佢講一句你就聽哂..
點解所有野都係我做錯..
 
我已經做盡我能力範圍既野..
我已經努力去為你做好好多野..
我已經承認..所有野都係我錯..
 
你在耍我嗎..
我的傷..你知道多少..
我的苦..你嘗過幾多..
 
我想找你..
你知道的..
 
我不去做..
因你不會聽..
 
你聽別人說的..
也不會聽我的..
 
我做咁多野..你少少感覺都冇..
我講咁多野..你只會對我失望..
 
點解你從來只係睇..
點解你從來睇佐都當冇野..
點解你從來都唔話我知你既想法..
點解你從來都只係諗你自己..
 
你知唔知自己好自私..
我知你一定會話知..
但是我並不覺得是真正明白..
 
你咁耐以黎..點解唔比答案我..
你咁耐以黎..點解要一拖再拖..
 
咁耐以黎..我都諗唔通..點解一個人可以做到咁..
夠啦..心理戰玩完啦..
你係時候比個答案我..
我只係想聽一個令我絕望既答案咋!!
因為我知..你比我既答案不存在希望..
 

 

╭--------------------------------------╮

                關於我                      

 名字:(你唔知就真係無知啦)      年齡:13            

 性別:女                生日日期:5月1日        

| 嗜好:打機、睇電視、睇書(小說)    最唔中意做既野:串嘴       

| 志願:做配音員             夢想:打機賺錢(好似新聞講過個d)

 最喜歡既食物:(太多啦)        最喜歡既飲品:檸檬茶       

 最鐘意既人:(你心照嫁)        最討厭既人:無          

| 最好既朋友:angel         最喜歡大自然既:風、雨(風多d) 

| 最中意個類人:好笑、健談        目標:考全級頭50名(唔知點解) 

| 最中意係星期:星期三(值得紀念既一日) 最中意既日子:5月1日(生日放假)

╰--------------------------------------╯

╭--------------╮ 依個係我分類既

|    愛有分等級的    | 大家所分既等級都有所不同

|--------------| 依個可以拎黎參考

|等級|程度 |例子     | 可以睇下自己

|--------------| 對身邊每一個人既愛

|一級|最愛 |自己中意既人 | 到底有幾深

|二級|非常愛|親友們,爸媽 | 到底係幾級

|三級|十分愛|知己,好朋友 | 不過當然

|四級|很愛 |普通朋友   | 係要自己去分等級啦∼

|五級|愛  |全世界唔識既人| 珍惜身邊既人呀!

╰--------------╯ 祝有天下間既人都得到愛!

╭---------------------------╮

|版權所有,不得複製與抄襲 如圖片有侵犯版權,敬請原諒   |

╰---------------------------╯

marylove
暱稱: 紫雪〝星兒〞
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉佐用xanga..
不滿..
人渣的故事xD
唉...
...
文章分類
全部 (236)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

叮叮叮!又黎到天氣報告既時間啦!今日係2007 年 10 月 31 日  星期三   天氣係晴天

我地依加去一去日記內容~轉頭返黎再繼續天氣報告^^(其實係我想睇..嘩卡卡..)



舊事已過 新事又來      

今日..返屋企一切如常..hand佐2次機..一開到..on msn..竟然有人add我..係佢呀..

發夢對吧..事隔咁耐佢原諒佐我啦..比我等到啦..不過..佢成熟佐好多呀..仲樂觀過我以前..

佢唔係度個段時期..日日返屋企痴住部機唔知為乜..佢add我個刻..我真係覺得自己發緊夢..我希望依個唔係夢境..本來個心為第二d事屈住屈住..都變得好佐好多..←好神

佢問佐我一個我唔知點答好既問題..這是不能說的秘密xD~由佢自己估下..

同佢傾計..仲緊張過今日個數學test..我驚打錯野佢又嬲過..個陣..佢食緊m記喎..隻手咁油仲打字..隻滑鼠+鍵盤實好油←哈

又過有d事..我總係覺得怪怪地..算啦..

舊事已過 新事又來..失去一個好朋友..唉..我知我傻的了..失敗的我..該怎樣做..

辛苦得很..原來所謂既應承..都係呼衍..做既同講既係兩回事..明明唔係..都要比人講到係..好朋友..竟然信其他人都唔信自己既好朋友..其他人唔知..唔明..never mind..但係當時人..應該好清楚..我唔係d咁既人..

我唔覺得自己可以做得到..我憑什麼去做?我為什麼去做?我根本只係貪玩..同埋想比一個唔同既印象人..係班入面..我係..我係好沉默..免惹是非..但係對朋友..我想可以玩得開心d..我想大家一齊開心..→有膠同膠←關係就係咁樣而黎..

唔開心既事..一單接一單..我開始覺得..所謂明白同清楚我既人..係唔係真係咁清楚我..所謂既好朋友..係唔係真係咁信任我..朋友..唔係應該互相信任咩?

     

噹噹噹噹!又返黎天氣報告~日記既播放時間係由[2007-10-31 05:02 PM] 至無限期除非比人關佐..

依加有 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]其他都係睇完冇野講既~ 今日幾天氣報告完畢~多謝大家收睇~噹噹噹噹!ya~又一day啦~收工食雪糕~

 

夢境般的接吻..到底是否真實?



叮叮叮!又黎到天氣報告既時間啦!今日係2007 年 10 月 30 日  星期二   天氣係雨天

我地依加去一去日記內容~轉頭返黎再繼續天氣報告^^(其實係我想睇..嘩卡卡..)



咩事囉..      

我後悔了..

我做佐d唔應該做既事囉..

夠了..

聽日我唔想返學呀..

如果聽日真係唔返..

我覺得我會試下再上天台睇風景..

     

噹噹噹噹!又返黎天氣報告~日記既播放時間係由[2007-10-30 07:15 PM] 至無限期除非比人關佐..

依加有 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]其他都係睇完冇野講既~ 今日幾天氣報告完畢~多謝大家收睇~噹噹噹噹!ya~又一day啦~收工食雪糕~

 

夢境般的接吻..到底是否真實?



叮叮叮!又黎到天氣報告既時間啦!今日係2007 年 10 月 29 日  星期一   天氣係陰天

我地依加去一去日記內容~轉頭返黎再繼續天氣報告^^(其實係我想睇..嘩卡卡..)



琴日+今日      

琴日..我去佐見膠生個fd..雖然佢係遲佐到..但係話哂人地唔識路..比面膠生..佢個fd都ok靚仔..成熟中帶點可愛兼大方xD←好句+好誇~=]

膠生鬼咁細膽..借電話都要問我借..明知我用卡..個男仔用月費..都要問我借電話..最後要等我出馬..我去問佢借..咪搞掂佐囉..仲想節住我..

我好成功地問佐人地個名同埋可以叫佢做阿軒←xD,不過通常都唔叫..

去佐又一城之後..我地去食m記..我請佐佢食野呀xD..膠生自付的當然←哈

食食下野冇野搵野做..我餵佐某軒食薯條←勁深刻的說

比膠生實做唔到啦..係人地面前斯斯文文..又係既..對自己咩野既人係會咁架啦..比我都會有少少..

之後去佐睇柯南..3點9去到6點呀..佢地話好悶+無聊..其實我唔係好覺囉..因為我仲留有童真xD~我仲鐘意睇卡通同動漫..卡通+動漫永遠不死xD ←哈

返到屋企超累..訓佐陣比人叫醒去打羽毛球..勁唔想打囉..好眼訓..打完走完仲會覺得眼訓..呆呆下咁..

講返今日..膠生嬲我呀..佢話覺得佢對我好d喎..算吧啦..係就奇啦..人地成日望住你架..我同佢成日傾計係因為我太進取了..識多幾個fd都冇壞..如果可以好似網上識咁多人就好~

對人有feel就係咁架啦..見到對方同第2個異性好傾/成日一齊就會有妒嫉感..又會成日諗起兼掛住對方..

今日膠生狂講我..膠生唔好嬲啦..如果我對佢有feel..我會坦白同你講架..祝你好運+兼加加油啦膠生~

     

噹噹噹噹!又返黎天氣報告~日記既播放時間係由[2007-10-29 06:35 PM] 至無限期除非比人關佐..

依加有 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]其他都係睇完冇野講既~ 今日幾天氣報告完畢~多謝大家收睇~噹噹噹噹!ya~又一day啦~收工食雪糕~

 

夢境般的接吻..到底是否真實?



叮叮叮!又黎到天氣報告既時間啦!今日係2007 年 10 月 28 日  星期日   天氣係晴天

我地依加去一去日記內容~轉頭返黎再繼續天氣報告^^(其實係我想睇..嘩卡卡..)



唔記得講..      

唔記得講添..玩最後個間鬼屋個陣..我後面係一對男女..個個男人行先..去到入面某度個陣..個男人痴得勁埋..我感覺到佢個身體某地掂到我呀........←我頂..

     

噹噹噹噹!又返黎天氣報告~日記既播放時間係由[2007-10-28 12:58 AM] 至無限期除非比人關佐..

依加有 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]其他都係睇完冇野講既~ 今日幾天氣報告完畢~多謝大家收睇~噹噹噹噹!ya~又一day啦~收工食雪糕~

 

夢境般的接吻..到底是否真實?



叮叮叮!又黎到天氣報告既時間啦!今日係2007 年 10 月 27 日  星期六   天氣係晴天

我地依加去一去日記內容~轉頭返黎再繼續天氣報告^^(其實係我想睇..嘩卡卡..)



無奈..      

ps:膠生=小樂b

琴日朝早勁早起身..陪佢地去錄音..最尾勁爛收場..佢地竟然唔mind..佢地寧願走人..

之後去佐打排球..阿怡等佐我地3個個半鐘..佢話自己個陣自猜..我地3個狂笑..大家都同時諗到d衰野xp..打波個陣..我地比賽..估唔到1比1..

我同膠生都唔係咁識打..只係f1考試一定要打..我打到隻手爆佐2次血管..興哂..好痛..

打完就去佐公園..我地玩影相..我狂影阿嬋同阿怡..阿怡真係千姿百態..我影到佢好多個樣xD..lunch time..大家都肚餓..但係阿怡要返屋企..拉佐阿嬋走..我同膠生就去佐食m記..好彩我地早佐少少到姐..如果唔係都冇乜位..

之後帶佐膠生去我屋企..佢話我條豬仔好樣衰..雖然老實講..我都唔係咁鐘意..膠生用我部機上某人個xanga..真係好想打某人..

差唔多時間..我地就去佐買袍..我買佐件純黑..膠生買佐件少少透既..阿嬋同阿怡就買佐一件金色+黑色既..膠生個件其實係最靚..

入到ocean park..第一時間玩飛船先..玩玩下估唔到有鬼..上到去遠遠見到有3隻鬼..但我地以為係工作人員..之後見佢地搞我地先知乃野..佢掃過我地個頭呀..嚇到我地死..沖落去之後大家都濕哂..出到去我地就著下件袍..賣野個人比佐錯袍膠生..算啦..一樣咁靚..

膠生原來第一次玩過山車..可能都係最後一次..真係超好玩..又唔係幾多人..膠生同阿嬋狂大叫..仲縮埋一舊..我同阿怡就玩得好開心..

之後走個陣..上天橋又見鬼..膠生佢地驚到唔敢上去..等d人行埋去到影相先走..

走佐之後就去佐玩鬼屋..玩死囚先..我勁驚..不過未入去個陣佢地話睇唔出我驚..入到去我乜都冇望過咁濟..真係好驚..d人囉..又推又撞..搞到我撞佐埋牆..整到隻手..好痛..

以上行程之中..我地3個(除佐阿怡冇著)..曾經比人誤會為鬼..

行多陣..我地去佐排瘋醫生..勁長..我地排佐成10個字..比d人打哂尖..d人借搵朋友為名打我地尖..唉..無奈囉..

跟住勁肚餓..去佐買野食..勁貴..40$..走完就諗住走..見到隻鬼..阿怡諗住影相..佢較綠光..隻鬼一見就走埋去嚇佢..好衰呀..

膠生又陪我地去佐玩飛天千秋←xD..膠生勁驚..驚驚下就唔驚啦佢..我地落地個陣..條隊變到好長..好彩早佐少少黎姐..

之後膠生同嬋嬋走佐先..我同阿怡佢地再去玩..去佐搭纜車..幾乎冇人排..去到就搵最恐佈個間鬼屋啦..排佐ok耐..入到去我又係唔敢望咁濟..不過有隻鬼用英文問我..點解驚佢..明明係中國鬼屋..點解識講英文架..有少少怪..

玩完出到去..見到有隻自動行既冰箱(可口可樂個種)..幾cute..

跟住就搭地鐵返屋企lu..

其實沿途見到好多靚仔(睇靚仔xP)..d鬼都好nice..雖然好驚..不過好開心..可以同大家一齊去玩xD

     

噹噹噹噹!又返黎天氣報告~日記既播放時間係由[2007-10-27 08:24 PM] 至無限期除非比人關佐..

依加有 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]其他都係睇完冇野講既~ 今日幾天氣報告完畢~多謝大家收睇~噹噹噹噹!ya~又一day啦~收工食雪糕~

 

夢境般的接吻..到底是否真實?