| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 5 月 25 日 星期五 

|
| ™時鐘上的第20秒﹏x [日營...好玩] |
今日我地o個級去o左元朗日營
勁好玩...
1. 教關師奶踩單車
教緊佢o個陣時,
d男仔係咁o係到搶單車
2. 打ping pang波
好好玩..
男仔既技術好好
3. 攀石
好驚..
但攀到上去個陣好HappY
落地個陣好驚..
4. 打羽毛球
同張生一pair
佢d波好得
總結以上各種活動..
我組認為今日玩得好開心~~
|
刊登時間:2007-05-25 04:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
2007 年 5 月 24 日 星期四 

|
| ™時鐘上的第19秒﹏x [聽日去日營...HaPpY] |
聽日就係去日營既大日子La~
好開心!
一組有10個人
有幾個唔係好中2
but,
算啦!
我組有:
組長: 1. Rachel
2. 我
3. 杜杜
4. 婷
5. MaNdy
6. 笨卓
7. Eric
8.Brain
9. Teddy
10.關關
好開心!
希望聽日唔會有意外發生La~ |
刊登時間:2007-05-24 01:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
2007 年 5 月 19 日 星期六 

|
| ™時鐘上的第18秒﹏x [打針..怕] (週記) |
昨天要打針,
我班很多人都不知道
我還以為只是女生打
誰知,
原來男生也要打
原來是那次叫我們簽通告那份
好像是白喉和甚麼...不記得啦
通告往哪裡去了呀?
---------------------------------
去到活動中心
我組第一個要打的人就是我了!!
我怕..我怕...
我勇敢地吞下那苦苦的東東
嘩!真的好難吃呀...
在我感受著那苦苦的東東的時候,
熟練的護士已經打完了
真的一點都不疼啊
回到課室
高主任請大家吃糖...
味道可真好呀......
-----------------------------------
今天一提手,
針口就疼了..
希望明天不再疼了!!
------------------------------------
p.s 今天的區際比賽,
我校的正選出去比賽了
希望他們都可以拿到第一名了!!! |
刊登時間:2007-05-19 11:11 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
2007 年 5 月 12 日 星期六 

|
| ™時鐘上的第17秒﹏x [與2位呀sir的一次開心經歷...排] |
昨天排球尾聲,
sir叫了我和其他後備入場
But
對手竟是2位呀sir+4個隊友
吳sir說:「對方一定會lost的。」
他說得真準!
真的lost了!
不過,
這場比賽
讓我上了一堂有意義的課
我有一球開上手成功了
一球失敗了!
很開心呢!
下次,
我一定會win你們的! |
刊登時間:2007-05-12 11:56 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
2007 年 5 月 10 日 星期四 

|
| ™時鐘上的第16秒﹏x [英文堂...悶 ] |
今朝d英文悶死
Miss Miu 講黎講去都係個d野
好心佢就講番d可以令我地感上興趣啦
如果我地冇心上堂
咁咪姐係浪費晒d時間!!
下星期二冇得上P.E
慘~~
張老師仲話教打排球tim嫁...
睇黎..
又要推遲一個星期嫁啦..]]
最需都係個個乜鬼野口試啦
考咩姐
搞到我地冇左一堂P.E
... |
刊登時間:2007-05-10 01:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 24 | »
|