今日係學校到當speech day....
唔係好舒服...
但都係當完先走~(好有責任感呀!)
仲要送左May,黃凱x同呀齊走呀~~~(發覺自己好好人!!!)
***********************************
咳得我好辛苦呀!~~
我有時會呼吸困難~~
好慘呀~~~
**********************************
夜晚去左學古箏~
我彈得好勁呀!!!!
我仲教人地彈....
佢地本來唔係好like我...(可能係年齡問題~)
今日同我fd左好多呀~
好開心!!!
**********************************
每日一希望:
希望某某人(Mxy)可以早日答我"參加or唔參加"呢個問題.......
By Sukie
|