今日好多野做呀!!
好似好忙咁...
好多功課...
考試又就到...
唔想考差...
但係自己又冇心機溫書喎~
點算呀....
今次我又可能考average炸~~~
唉......
加油!!!今次盡自己能力啦....
考得好就同"佢"講"xxx!"
考得唔好就忘記"佢"
yoyo
*****************************************
每日一希望:
希望May同我一樣........
By Sukie