今日雖然好似好多野做咁...
但係好開心呀!!!!
放學同May一人buy左一隻龜~
好可愛呀...
一只係綠色~
一只係粉紅色~
我第一眼就覺得綠色好岩我~
包剪x我又猜左要綠色~
之後其實好想要返粉紅色...
但最後..
都係跟天意啦啦啦~(其實係因為May唔肯同我換~T^T)
不過..
我都好鐘意綠色嫁!!!!!!!
***********************************************************
每日一希望
希望今年生日有人記得.....
有好多人同我一齊過^^ By Sukie
|