哈哈哈...
太開心啦!!
Tiamo實在太好聽啦~
聽到我勁感動.....
聽完之後就好舒服既感覺呢~
***************************************
忙忙忙...
雖然話唔洗返學~
呢幾日都好似勁忙咁....
不過...
如果唔忙我諗我會變隱青~
希望多d人搵我去玩啦~
*********************************************
唔知點解.....
唔係好想分班...
但係班上d人又勁想咁....
我覺得宜家咁都ok呀~
唔係話好差嫁...
不過佢地係勁勁勁勁想咁囉.....
唉...
如果下年我地個堆人得我一個一班...
咁就悶死我啦...
點算呢....
我又唔係識好多其他人~
驚死啦!!!!
*****************************************
每日一希望
希望下年同你一班喔!!!!
|