| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 23 日 星期五  |
普通話oral  |
|
今日朝早番學校考普通話oral。我果條好淺,,難以形容。
聽日同梁伯打波 。仲有,,,我果日記破200人氣^^。
 |
| 刊登時間:2006-06-23 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
swimming  |
|
今日雖然天氣唔係幾好,,但我同梁伯依然係去游水 ,,,我地係大窩口間大快活食野 ,,之後就行過去城門谷泳池游水,,,梁伯唔識游
水 ,,咁跟住未教佢囉!梁伯話大池果道好冷,,咁咪去習泳池果道游囉 ~!!點知又見到好多F.3嘅同學,,,之後我地去大池游,,,,點知
見到1c嘅黎子建同張家x (唔係好記得佢個名 ~~),,果個張家x同李祖怡一樣.....大家都係鍾意吹水 ~~^^之後我地一齊
游,,又係水中玩「捉迷藏」!幾好玩呀 ~
點知我游游下抽筋,,,好疼呀 ,,,,,按摩下冇野啦 ^^沖身果時d水勁熱,,熱死 ,,,,梁伯沖左勁耐,,,佢話好書服呀(我都係^,^
)番到屋企睇「獨家試愛」,幾好睇丫 ,,,stephy同方力申好夾呀,,事關stephy係我偶像!!
     
 |
| 刊登時間:2006-06-22 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
sorry呀  |
|
sor呀,,因考試嘅關係,,,好耐冇打日記lu..
今日考完試lu...放學同麥雞&梁伯去左行沙田,,行muji,,佢地話想買野 ,,之後去美食廣場果到食野,,其間,,有個人望住我碗
面,,我一路食,,佢一路望 ,,我地打死都唔走,,係到傾計,,唉.....之後我地走啦,,,佢就即刻坐落我個位到,,,仲要食埋我剩下嘅面,,,變態
嫁!!! 麥雞話果個人有性病!!!笑死我呀!!!
食完之後又撞番果個人,...唉...真黑仔 !!!今日Maths有d驚,,因為都幾難下 !~唉~~算啦,,,考都考完lu..六月廿八&廿九
號派卷,,唔唔 ,,,,,.......
有時,,我都唔明學校點諗 ,,,好心呀,,今日考晒普通話oral佢啦,,又要分開考,,咁後日未要番下囉!!!
聽日同梁伯swimming。
 |
| 刊登時間:2006-06-21 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| 犀利呀 |
|
今日考Scienic,,有一條係問::核能發電係怎樣的,,唉,,我溫漏左溫e條,,不過我撞都撞中,,我寫:燃料釋放蒸汽,,蒸氣推動渦輪機,,之後
推動發電機,,,之後產生電力,,,咁都撞中喎 ,,叻!^^Putonghua好淺''
聽日考Chinese History&Bible Knowledge,,中史係我強項 !!魏sir比左好多貼士^^
 |
| 刊登時間:2006-06-19 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
| History原來淺~ |
|
Relax一下,,,,今日考完History,,淺啦 ,,開頭已為好難,,完來唔係,,,我估計錯誤....
星期五(today ),,阿爸話比我relax一下,,佢話我溫左好耐,,,,比我頭下,,,,好~
English3果時,,個咪冇反應 ,,黃sir話,,我認得Listening女面果個係黃sir(冇估錯嘅話) ,,最後果Part話根據sectionG嘅內容
填寫資料,,,又話20分鐘之後收,,,點知20分鐘後,,冇反應 ,,我呆等個機講----嘟---- ,,(嘟--表示Listening Part完 )我立下隔離
果個人做Comprehenion(冇睇答案),咁我仙做 ,,哈哈~我驚問阿sir會鬧~~
 |
| 刊登時間:2006-06-16 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|