DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 4
累積人氣: 3349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


普通話oral 開心

今日朝早番學校考普通話oral。我果條好淺,,難以形容。

聽日同梁伯打波。仲有,,,我果日記破200人氣^^。

                               

刊登時間:2006-06-23 07:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 22 日  星期四   雨天


swimming 愉快

今日雖然天氣唔係幾好,,但我同梁伯依然係去游水,,,我地係大窩口間大快活食野,,之後就行過去城門谷泳池游水,,,梁伯唔識游

,,咁跟住未教佢囉!梁伯話大池果道好冷,,咁咪去習泳池果道游囉~!!點知又見到好多F.3嘅同學,,,之後我地去大池游,,,,點知

見到1c嘅黎子建張家x(唔係好記得佢個名~~),,果個張家x李祖怡一樣.....大家都係鍾意吹水~~^^之後我地一齊

游,,又係水中玩「捉迷藏」!幾好玩呀~

點知我游游下抽筋,,,好疼呀,,,,,按摩下冇野啦^^沖身果時d水勁熱,,熱死,,,,梁伯沖左勁耐,,,佢話好書服呀(我都係^,^

)番到屋企睇「獨家試愛」,幾好睇丫,,,stephy方力申好夾呀,,事關stephy係我偶像!!

Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics

                               

刊登時間:2006-06-22 07:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天


sorry呀 愉快

         sor呀,,因考試嘅關係,,,好耐冇打日記lu..

         今日考完試lu...放學同麥雞&梁伯去左行沙田,,行muji,,佢地話想買野,,之後去美食廣場果到食野,,其間,,有個人望住我碗

面,,我一路食,,佢一路望,,我地打死都唔走,,係到傾計,,唉.....之後我地走啦,,,佢就即刻坐落我個位到,,,仲要食埋我剩下嘅面,,,變態

嫁!!!麥雞話果個人有性病!!!笑死我呀!!!

         食完之後又撞番果個人,...唉...真黑仔!!!今日Maths有d驚,,因為都幾難下!~唉~~算啦,,,考都考完lu..廿&廿

號派卷,,唔唔,,,,,.......

         有時,,我都唔明學校點諗,,,好心呀,,今日考晒普通話oral佢啦,,又要分開考,,咁後日未要番下囉!!!

         聽日同梁伯swimming。

                               

刊登時間:2006-06-21 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天


犀利呀

今日考Scienic,,有一條係問::核能發電係怎樣的,,唉,,我溫漏左溫e條,,不過我撞都撞中,,我寫:燃料釋放蒸汽,,蒸氣推動渦輪機,,之後

推動發電機,,,之後產生電力,,,咁都撞中喎,,叻!^^Putonghua好淺''

聽日考Chinese History&Bible Knowledge,,中史係我強項!!魏sir比左好多貼士^^

                               

刊登時間:2006-06-19 07:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 16 日  星期五   陰天


History原來淺~

Relax一下,,,,今日考完History,,淺啦,,開頭已為好難,,完來唔係,,,我估計錯誤....

星期五(today),,阿爸話比我relax一下,,佢話我溫左好耐,,,,比我頭下,,,,好~

English3果時,,個咪冇反應,,黃sir話,,我認得Listening女面果個係黃sir(冇估錯嘅話),,最後果Part話根據sectionG嘅內容

填寫資料,,,又話20分鐘之後收,,,點知20分鐘後,,冇反應,,我呆等個機講----嘟----,,(嘟--表示Listening Part完 )我立下隔離

果個人做Comprehenion(冇睇答案),咁我仙做,,哈哈~我驚問阿sir會鬧~~

                               

刊登時間:2006-06-16 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]