好耐冇打lo..........
個日去左梅X之後......... 我feel到我同佢係唔可以一齊 所以返理之後.........
同佢係msn到講
我地不如做返朋友啦....佢問我why ar
我話我地做朋友好似多野講呀
所以依家我地做返朋友都好開心呀 希望快D可以拍拖啦 呀...........上年3D班既同學你地今年開唔開心呀??
希望你地今年有好既成績啦!!!!
我會支持你地嫁!!^^加油努力呀^^