終於考完試喇!!
happy^__________________________________________^
不過好驚派卷
今次真係冇信心
唉...................
今日同ivy1齊番屋企
睇慧珍^w^
好好睇呀xd`
肥肥同kinder就1陣先黎
跟住kinder1個電話
''我地比狗圍毆呀!''
我即刻跑出去接佢同肥肥
點知..
原來D狗係o係人地屋企入面- -
真係比你激死!
跟住番屋企...
整jelly=]
跟住....
玩電腦
食野
玩
kinder
我同你係張床到玩4得好開心呀XD
ivy
我好多謝你幫我聯個袋=]
肥肥
雖然同你玩擊劍好刺激
但你都唔可以咁奸;P
跟住3:30就要走lu..
番去choir=[
|