都冇打日記好耐lo...... 都係一個字[懶]今日好似死左咁5識起身......早餐食左蛋撻..5..都幾好味!到左晏就又要補習都5入腦,可能日日打牌打到傻左.......今日收到一幅相好多謝你.......就黎又到2月14預祝情人節快樂!!!