| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 17 日 星期二  |  |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|

|
| 刊登時間︰2006-01-17 11:15 PM |
GotCursors.com
2006 年 1 月 11 日 星期三  |  |
無聊  |
|
好野……上緊堂咖…~!!!!!!!!
我個牙sir發緊顛係到唔知做緊d咩=v="凸
悶死我啦...> <...
個牙sir蠢到死…我打緊日記都唔知*.*
佢岩岩走緊過黎…嚇到我半死…><
不過全班人都係到玩機都唔做野

好high牙>a<因為比佢知既話就屎啦= =""
我宜家好無聊牙>a<''……
唔打啦…就黎返上去88888

|
| 刊登時間︰2006-01-11 09:03 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
GotCursors.com
2006 年 1 月 2 日 星期一  |  |
大計?!   |
|
話咁快又過左2005到左2006啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
一於睇吓2006有咩大事啦= ="
2006年1月
我生日加埋會放新年假~!yeah(生日有好多禮物咖^^)
2006年2月
情人節喎……希望會有情人啦!!!! 錫錫耶>3<
2006年3月
唔夠1個月就要考試啦……死刑黎啦>.<
2006年4月
考試啦~!!!push……加油牙@_@考埋今次就得咖啦!!!!!!!!yes◎◎◎

2006年5月
好似出成績表啦!!!!!!! 但係又仲有個畢業試呢>.<
2006年6月
考試啦又>.< 慘牙
遲d再繼續打啦~8888888888888

|
| 刊登時間︰2006-01-02 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
GotCursors.com
2005 年 12 月 15 日 星期四  |  |
好奇怪?!?!?!   |
|
好奇怪牙………?!?!?!?
我之前聽到李子豐講李彩樺出左首新歌,我就上網搵,就見到佢首新歌〝December Rain〞,咁我咪去Yahoo!搵囉,點知我就搵到兩首一樣名既歌?!一隻就係傅佩嘉既歌就係國語既,一首就係李彩樺既粵語〝December Rain〞,但係就得傅佩嘉個隻歌有得聽囉(P.S.不過就好好聽波^.^")!∼李彩樺個首就淨係得歌詞放都無得聽下>.<

本身光良首〝童話〞有動畫咖嘛,岩岩我諗住就上網搵黎睇下同埋聽下咁,之後我就見到有個人發左個留言係某一個論壇到就話:「原來〝童話〞個動畫係用Excel做既。」咁我咪貪得意download落黎see see囉,點知原來真係用Excel做喎?!?!?搞到我成個頭都係問號,不過就真係估唔到會係咁=_="" 之後我咪聽左好多多多多多多多次囉~!~!~!~!
我下個禮拜一去camp啦(≧∇≦),你會唔會好掛住我呢?!(≧ε≦o)我會係自由時間個陣打電話比你地牙……^o^

|
| 刊登時間︰2005-12-15 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
GotCursors.com
2005 年 12 月 7 日 星期三  |  |
星期六……  |
|
今個禮拜六又要比賽啦>,<
好采有鄭婆婆&靚女巧灵妹陪下我姐© (P.S.今日有少少傻左既感覺添 = =)
我考完試啦…成績都算係唔錯∼!!不過就有好多就係岩岩好攞到A ^.^'' 所以D人唔係咁鐘意我囉>.<
我都好似好耐冇打過日記啦,所以宜家打返日記感覺上好似有少少怪牙…
唉……我要熄機啦,牙媽唔比玩機啦!∼!
>3<

|
| 刊登時間︰2005-12-07 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
GotCursors.com
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|