我係~~~牙詩*|||
日日玩 &&
日日食 ~~
日日send sms...
日日上msn ***
日日講無聊野------



以上講的係就我~

做事漫無目的 ,, 想點就點!!!

     

                                                                                                          

 

    

*** 注意牙 !!!!!!!!!!!! 嚴禁偷圖!!!!!!!!!!!!!! ]]]]]]]]

maxine940103
暱稱: *美心BB女◎詩〞
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
講返今朝先...
Because of you...
2006-11-10
絕望....
2006-07-03
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 1002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

                                                                                 

 

2006 年 1 月 17 日  星期二   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-01-17 11:15 PM  
 
 

GotCursors.com

 

                                                                                 

 

2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天
無聊

好野……上緊堂咖…~!!!!!!!!

我個牙sir發緊顛係到唔知做緊d咩=v="凸

悶死我啦...> <...

個牙sir蠢到死…我打緊日記都唔知*.*

 

 

佢岩岩走緊過黎…嚇到我半死…><

不過全班人都係到玩機都唔做野

好high牙>a<因為比佢知既話就屎啦= =""

 

 

 

我宜家好無聊牙>a<''……

唔打啦…就黎返上去88888

刊登時間︰2006-01-11 09:03 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

GotCursors.com

 

                                                                                 

 

2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天
大計?! 愉快

話咁快又過左2005到左2006啦~!!!!!!!!!!!!!!!!!!

一於睇吓2006有咩大事啦= ="

2006年1月

           我生日加埋會放新年假~!yeah(生日有好多禮物咖^^)

2006年2月

           情人節喎……希望會有情人啦!!!!   錫錫耶>3<

2006年3月

           唔夠1個月就要考試啦……死刑黎啦>.<

2006年4月

           考試啦~!!!push……加油牙@_@考埋今次就得咖啦!!!!!!!!yes◎◎◎

2006年5月

           好似出成績表啦!!!!!!! 但係又仲有個畢業試呢>.<

2006年6月

           考試啦又>.< 慘牙

遲d再繼續打啦~8888888888888

刊登時間︰2006-01-02 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

GotCursors.com

 

                                                                                 

 

2005 年 12 月 15 日  星期四   陰天
好奇怪?!?!?! 滿足

好奇怪牙………?!?!?!?

我之前聽到李子豐講李彩樺出左首新歌,我就上網搵,就見到佢首新歌〝December Rain〞,咁我咪去Yahoo!搵囉,點知我就搵到兩首一樣名既歌?!一隻就係傅佩嘉既歌就係國語既,一首就係李彩樺既粵語〝December Rain〞,但係就得傅佩嘉個隻歌有得聽囉(P.S.不過就好好聽波^.^")!∼李彩樺個首就淨係得歌詞放都無得聽下>.<

 

本身光良首〝童話〞有動畫咖嘛,岩岩我諗住就上網搵黎睇下同埋聽下咁,之後我就見到有個人發左個留言係某一個論壇到就話:「原來〝童話〞個動畫係用Excel做既。」咁我咪貪得意download落黎see see囉,點知原來真係用Excel做喎?!?!?搞到我成個頭都係問號,不過就真係估唔到會係咁=_=""                 之後我咪聽左好多多多多多多多次囉~!~!~!~!

 

我下個禮拜一去camp啦(≧∇≦),你會唔會好掛住我呢?!(≧ε≦o)我會係自由時間個陣打電話比你地牙……^o^

刊登時間︰2005-12-15 04:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

GotCursors.com

 

                                                                                 

 

2005 年 12 月 7 日  星期三   晴天
星期六……

今個禮拜六又要比賽啦>,<

好采有鄭婆婆&靚女巧灵妹陪下我姐©                               (P.S.今日有少少傻左既感覺添  = =)

 

  我考完試啦…成績都算係唔錯∼!!不過就有好多就係岩岩好攞到A ^.^''                   所以D人唔係咁鐘意我囉>.<

我都好似好耐冇打過日記啦,所以宜家打返日記感覺上好似有少少怪牙…                

唉……我要熄機啦,牙媽唔比玩機啦!∼!

>3<

刊登時間︰2005-12-07 10:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

GotCursors.com