唉~終於返泥啦! 之前,部腦壞左~ 整左一輪整好, 令到身邊既人有咁多ma 煩 真係唔好意思! 我係道公開講一聲 SORRY! 電巴男大戰林伯伯 http://www.youtube.com/watch?v=RSHziqJWYcM 好野當然一睇再睇!! 金句: 侮一個人響社會上都有壓力!!!! (P.S : 18 ages and up!!!!)