我既電腦終於完完全全整好啦
修復電腦既TV卡同聲頻卡!!
今日,我得好似打仗咁樣
我來來回回302室同4樓
又去006室聽去貴州既野
之後,又上返去補英文
好支力啊!! 返到去立即飲番支RED BULL 提下神
好難飲啊!!
難怪阿甘正傳既阿甘話過「日日都要嘗苦朱古力既味道,使自已不要忘記苦澀的感覺 」
如若我感到憂愁,繁華三千東流水 我愿獨取瓢愛了解 我用無悔 將過去刻成銘記