我依加開始感到有D灰心~ 上堂果陣時, 前面果班果仁就嘈住哂! 笑笑笑!好好笑咩~ 一係做D高能動作 二係扮哂可愛咁 三係目中無人咁死樣 你地好心返屋企啦! 你地成日話我'你成日懶係勁咁樣, 讀多兩年書啦!X 街!' 我之加就同你地講: 你地話我唔緊要! 你地嘈我唔緊要! 我要既只係安安靜靜咁樣上堂 你講你好叻啊~好! 你有本事考得好過我~ 有種就吠 無種返歸! 日日扮係野咁樣, 我都忍左你好柰啦! 我最憎一D扮野懶係勁咁樣既人, 真係想一腳踢佢地去大西洋!!!! 臭四!!!!