鼠爺 我睇左你個故仔
大家都係新手~ 咱們還是多多交流吧!
我個人意見係: 故事SETTING 唔.... 又係月姬緣故了吧
故事主人翁因一次既車禍而失憶 我諗 -- 之後主角會因某一個原因去搵車禍既真相
女主角同主人翁又墨關係啊... 之如只類~
其實個個寫故事都有一個通病: 對話太多! 我諗你應該知既
背景: 不明(原因: 第一回關係, 不作評論)
最後,我都係講我口頭蟬: 老兄,加油啊~
我呢排同啊鼠爺一樣
都係寫故仔多... 我又唔明? 我寫緊, 阿媽成日話我「又打機啦?」 「鬼唔恨你部腦壞左!!」
唉... 真係心灰~ 我做一樣, 佢又會話我墨野點點樣
我比佢話既時候, 我都唔講野
原因有兩個
1. 我解釋既原因 講左好多次 佢都係唔信我
2. 同佢嘈傷感情 不如比佢罵 佢又可以解壓 我又開心 幾好!(自我安慰)
事實上我已經再想講既 我想安靜一下 佢又嘈
媽啊! 你可唔可以比我安靜一下啊.... 想要片刻安靜 JUST 5MINS
你都唔比~ 我好嬲 唔開心! 點解啊? 我已經講左事實啦
點解你要唔信我啊? 曲解個事實 你知唔知我已經到達左不可容忍既地步!!
就算我同佢有講... 根本都冇用~
唉... 唔通搵一個真正可以訴苦既朋友 真係咁難?
我恨 我恨我自己無用
我恨 我恨我自己無能
我恨 我恨我自己無知
我恨... 我恨!!!!
|