唉... 我最近覺得好無瘾
兄弟姊妹啊! 你地個個都話我春光滿面咁樣~
我講左先「我•無•拍•拖•啊•!」
好萌啊~ 再講我真係殺左你地... 到時唔好怪我啊
係前一日 我去左LAW新既身份證
睇番我個新證 個樣都係怪怪地 唔係好習慣我唔載眼鏡既樣
不過又是但 都係我一個先睇到 又唔洗點CARE其他人既
差唔多幾日又走返學啦... 暑期工課都係呢兩日O.K.佢
唔洗咁煩....
我係一個「極度傾向自我重心既射手座」
簡單D講 =即係自私
無錯~ 我認....而且都幾不節不扣
好多時 我講左既野 不知不覺傷害左人 可以自己係單細胞既人 樣樣野以自己出發 人地既野與我無干
我係一個「奇奇怪怪既自閉仔」
我可以用一百多小時對往老婆(唔好誤會, 我指係我屋企既四面牆) 佢得一隻色: 白色
一個密封既空間 對往部電腦 老實講: 我好想好想好想同一個人傾計....
睇波啦你? 可以先得嗎! 日日都係一兩點先訓 十一點醒 日子好似工式化
我希望呢D日子係一場夢 因為我好似迷失左 同正常生活脱軏咁
PRISONBREAK
新的一天•新的開始
|