唉... 又咁老套D講番一句: 暑假~ 又要同你講88啦! 嗚呼哀哉矣~
暑期工課都OK哂啦~ 真係做到死~
阿媽唔係屋企大約一星期左右 你可能會問我:「咁你米好FREE?」
我就話唔係 一條友只係打機 睇電視 訓練同温書
不知幾悶... 我唔係講緊日本風涼話啊~ 一個人屋企諗番都幾寂寞
自從阿哥出左去讀書 阿媽成日又去左耍太極
自己一個人係屋企 差唔多都成為左習慣
屋企靜英英 四面牆 電腦一部
唉.... 唔知佢地係米一齊泥哈我呢?
一個人總要成長 係一段時間 我學識左一D野
唔~ 識用屋企第一部微波爐 洗衫打掃洗下碗碗碟碟咁樣
又識浪下洗下衫咁 幾年之間 我好似成長左D既
但係只係少少既進步~
今年既愿望希望可以考好D會考啦~ 唔好令我身邊既人失落
阿婷~你比我既野 唔會浪費既! 我會比心機啦~盡全力啦
「多哂」大家~
|