星期六 一個好熱的一日 32度既高溫
令我 什至在旁既路人 都差唔多溶
大家都知道我生陳代謝特快既人 一遇到D熱同凍既天氣
我會出現兩極反應 1.係熱係狂出汗 2.係凍到抽筋
今日我出現左第一個情況 一出到街 衫啊 褲啊都濕哂
D汗搞到衫出現左一達達既情況 唉...
一返到BC 又鬼死咁多人 做墨野?
竟然係買書 SHXT 但係我想買 米等LAW
但係我係一個完全完全冇耐性既人 我唔等啦 之後我行到上去
有無搞錯啊... 又係咁多人! 等了又等, 終於可以搭LIFE上去
情況又係一樣 上到去好似六國大封相 好鬼混亂.... OH MY GOD!
幾經辛苦先行入個課室 D同學又三唔識七 我傻下傻下搵個位坐低
跟往自我介紹 我竟然重遇番之後既同學 但係滋味又唔係咁好受 因為我地都唔記得大家個名
之後同大家混熟左 米吹下水啊咁 三個鍾頭之後 放學啦
其實想問佢地既MSN 但係唔啦 一次生 兩次熟 三次話唔埋大結局呢
下次先啦~ 我返到屋企成個散哂....
好啦~ 下次再同大家報告啦...
|