唉.... 心情好差好差好差同好萌好萌啊
但又唔怪得人既 今日我返到學校
本來可以安安靜靜咁休息下.... 不過我可能過敏了吧
成身都好似唔聚財~ 我諗應該有D會發生
之後學校禮堂集會 年年都係講退修既野 好悶! 依加我覺得好MA目
日日聽同一句野 日日做同一樣野 日常生活我可所做既野有如週而復始咁發生同做
到底真正既意義係咩呢? 我唔鐘意呢D生活 好討厭呢D生活
我已經到達不可忍受既地步啦.........
放學之後 同埋班FD 一齊出去食飯咁
順便去沙田買地埋書
因為冇位坐 我米自己一個人坐LAW
正當我係度發毛既時候
有兩個師姐咁岩泥到 米一齊坐同吹下水LAW
氣氛都OK既 我食食下野 我偶意見到對面台既小姐周不時望往我
我所說既小姐其實係我學校既其實一位同學 我塊面墨都冇啊~ 可能佢望往等二個掛
好啦.... 我今日同大家報告咁多 開學啦~
郭軍師 亮節 鼠哥 天生 及以前三A班既同學站起來
大家為HKCEE 比心機 努力....
拜拜你條尾~
|