天氣終於冇咁凍啦...
前果幾日我就覺得好凍! 我D朋友就話我好奀支
冇法啦~ 我最怕有兩野樣1.凍2.熱
今朝早我一起身 唔知點解我狂打乞痴
六次啊~吐血呀大佬... 我差唔多連個胃都咳出泥
雖然我講得誇張左D 不過係真既
一返到學校 我FEEL D陰風陣陣
ON 三樓果陣時 有個女仔叫我:「可樂! 你呀!」
我:「哦~ 墨事啊!」 佢:「你爭我可樂糖啊」
呢位人兄, 我幾時有爭你野~ 我突然間諗番自己好白目LAW
好冇柰! 好冇柰~
其後 響LUNCHTIME 我自己一個食野 其他FD就係格離吹水
A:「唉~ 佢突然講:你唔鍾意我啊?」
我可能聽覺有D問題,我就問:「鍾意邊度啊?」
阿基:「咁上面定下面啊?」 ..............
之後PE 我地跑9分鐘
唔明係我好柰米做運動 我只係跑左24個圈 失敗!!
跑步過後 我同亮爺one on one
手風超順 命中率:100% 10:0狂炒佢
不過 之後又比佢追到11:5.... 我跑到氣咳~
死啦~ 周公 依加CALL我去周公飲局!
好.... 下次再同大家報告, 是也!
|