農夫的卜卜齋
這裡 無事非不可對人言
這裡 請放下心中的煩惱
放鬆一下 感受田園的氣息吧!
呼吸著自由的空氣...
maxplayer
暱稱: 國士無雙中島幸村
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
請砍掉我雙腳吧!
終於會考完.... HAPPY...
就這樣被學科征服
死亡行軍暫時結束 但新...
自已一個飲苦酒
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


白色的風車 分類: 未分類

天氣終於冇咁凍啦...

前果幾日我就覺得好凍! 我D朋友就話我好奀支

冇法啦~ 我最怕有兩野樣1.凍2.熱

今朝早我一起身 唔知點解我狂打乞痴

六次啊~吐血呀大佬... 我差唔多連個胃都咳出泥

雖然我講得誇張左D 不過係真既

一返到學校 我FEEL D陰風陣陣

ON 三樓果陣時 有個女仔叫我:「可樂! 你呀!」

我:「哦~ 墨事啊!」 佢:「你爭我可樂糖啊」

呢位人兄, 我幾時有爭你野~ 我突然間諗番自己好白目LAW

好冇柰! 好冇柰~

其後 響LUNCHTIME 我自己一個食野 其他FD就係格離吹水

A:「唉~ 佢突然講:你唔鍾意我啊?」

我可能聽覺有D問題,我就問:「鍾意邊度啊?」

阿基:「咁上面定下面啊?」 .............. 

之後PE 我地跑9分鐘

唔明係我好柰米做運動 我只係跑左24個圈 失敗!!

跑步過後 我同亮爺one on one

手風超順 命中率:100% 10:0狂炒佢

不過 之後又比佢追到11:5.... 我跑到氣咳~

死啦~ 周公 依加CALL我去周公飲局!

好.... 下次再同大家報告, 是也!






訪客留言 (返回 maxplayer 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]