好野~ 我終於唔洗再面對個亡成日閃下閃下既日子啦!! 係今日 同阿媽一齊飲茶 我又唔知點解今日特別多野 食左七碟野~ 我諗番都唔信自己原本係咁好胃口 但係我有一問題 就係我成日食野 我又唔會肥既? 大佬啊~ 一餐野都要食三碟野先可以安安穩穩咁訓教! 再加上我依排無做運動.... 唉~ 到底点解呢? 呢個問題應該無答案! 「最後名單既一個人: 何嘉樂!!! 」 夢中女人係到叫我....