我覺得今日係咁多個上學日 最辛苦既一日
首先 放學要去果個補底班~
之後 補完仲要去 禮堂練習一下司儀既講稿
都練左兩個鍾頭 返到屋企都成七點幾
成個人都散哂..... 何樂啊? 何樂啊!
點解你要做司儀啊! 真係SH...TA啦
星期六同今日又真係冇墨分別
一樣忙到死!
我未到BC 都已經想叫阿媽啦
次次都行成個鍾先泥到.... 仲慘過公益金百萬行
上一堂個口都冇停過~ 係到練發音
唉...... 三個鐘頭終於完啦!
放學之後 有條友問我:「你係咪鍾意邊個啊?」
我當然冇答到~ 好煩啊 你條果仁(唔係 Y 仁)
你如果再問既 我下一次見到你
見一次 斬一次
女人對男人真係咁重要? (我唔係基啊~ 我講定先)
我D FD有一個月轉一次畫
我認為呢D簡直係玩女人啦~ 花心!
絕對地討厭呢D人....
|