唉.... 李SIR呢個154級既大怪物真係好難頂
今日要用三個鐘頭升級 準備聽日打BOSS!!
兄弟們, 加油啊!!
ARTS 一個令人又愛又恨既科目
我曾經想CANNEL呢一科
但係我又唔想沒左一科係會考LAW分
今日連續用左三個鐘頭狂畫素描
畫到我既小毛病--- 手震又再出現.... 真係有D擔心
我隻手連續三個星期都出現呢一D情況
打機打字都有D問題~ 原因到底係墨呢? 真係難解
我有一個壞習慣: 就係溫書果一陣時會將本書不停咁鋤我隻右手度
因為我咁先可以溫得熟~ 哈~怪呢~!
好~ 今日講時吹住咁多先!
|