好頭痕 好頭痕啊!! 點算好啊? 今日歷史好唔店 都唔係我溫果D野泥既~ 好怕今次TEST 唔合格啊 希望可以PASS到啦! 經濟堂派卷 41/50 連我都估唔到 我最初都以為我眼花 不過我既「扒士媽」都冇問題啊 今次我考成咁 亮爺都O 左嘴:「阿樂~ 你係米用左外掛啊!!!」 哈~ PRISONBREAK 既劇情真係估都估唔到~ 死啦~ 我怕我睇到癲 聽日終於要P SEND啦 死啦! 身為司儀既我 我依加都好驚~ 點算好啊~ WHO CAN HELP ME>?